Персональний сайт завідувача дошкільного навчального закладу (центру розвитку дитини) №18 "Ясочка"
Меню сайту

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

 

 

 

   «Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, -   з людиною. Від    нас,  від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум,  характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя»

 В.О.Сухомлинський

    У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно-управлінської компетентності завідувача дошкільного навчального закладу,  його педагогічної  майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські функції,  самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з  учасниками педагогічного процесу. Це зумовлено такими основними чинниками, як зміна парадигми  дошкільної освіти  й орієнтація на освітні запити дітей і батьків, здійснення постійного освітнього  маркетингу, формування позитивного іміджу дошкільного закладу, упровадження педагогічних та  організаційно-управлінських інновацій.

    Реалізація інноваційних  підходів до навчально-виховного процесу в дошкільному закладі та визначення в ньому місця особистості починається із удосконалення  управлінської діяльності, яка має забезпечити безперервне професійне та особистісне зростання педагогічного колективу. В цих умовах значно зросла роль колективних форм управління і в першу чергу - педагогічної ради. В Законі «Про дошкільну освіту» N 2628-III від 11.07.2001 у ст. 20 зазначено, що колегіальним постійно діючим органом управління дошкільним навчальним закладом є педагогічна рада.

    Багаторічний досвід роботи дає можливість якісно підійти до підготовки та проведення педагогічних рад, забезпечивши нормативно-правове підгрунття її проведення.  <<<Детальніше>>>

Керуючись положенням «Про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», завідувач в кінці навчального року робить підсумок своєї діяльності і ставить завдання на наступний період.

ПЕРЕЙТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ  >>>>>>>>>

      

                                                                                

Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності керівника дошкільного закладу надає можливість презентувати роботу дошкільного закладу, оперативно отримувати інформацію щодо діяльності дошкільного закладу.  Про розробку та розміщення сайту читайте далі >>>>>> 

 

  

Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2018 Створити безкоштовний сайт на uCoz